מסכמים את תקופת חגי תשרי

בתחושה של סיפוק אנחנו מסכמים את פעילות העמותה במשך חגי תשרי.

 

  • לקראת ראש השנה קיבל כל חייל שובר בסך 750 ₪ לביגוד חורף שאותו יכלו לנצל ברשת 'פוקס', החיילים קיבלו גם שמיכות חורף וכלי מיטה חורפיים. כמו כן מצא כל חייל ליד מיטתו מטען נייד לטלפון, אוזניות, ארנק מסמכים וחבילת ממתקים ועוגיות אישיות לכל חייל.

 

  • בראש השנה שכרנו את האולם של בית חב"ד. חיילנו נהנו בלילות החג מארוחות חג משובחות שבושלו בידיו האמונות של השף משה צפירא כשבלילה השני אירחנו לסעודה את כל המשפחות המלוות של דירות העמותה. בימים אכלו החיילים אצל המשפחות המלוות אבל גם אצל משפחות מתושבי קריית ארבע חברון שאינן משמשים בדרך כלל כמשפחות מלוות. ביקשנו משפחות בקהילת קריית ארבע חברון לארח את החיילים, ההיענות הייתה מדהימה.

  • לקראת חג הסוכות הקמנו שתי סוכות בשתי דירות מדירות העמותה כדי שישמשו את החיילים לאוכל ולינה. סוכתו הפרטית של ראש העמותה אהרן גרנות הפכה לחדר אוכל צבאי כשכל החיילים סועדים שם את סעודות ליל החג וליל שבת. בשבת בבוקר הלכו חיילי כל דירה למשפחה המלווה שלה.

במוצאי החג הראשון התכנסנו כולנו בסוכתו של אהרן גרנות כשהחיילים מביאים כלי נגינה וערכנו לנו שמחת בית השואבה מוסיקלית עצמאית כשחלק מהשכנים הצטרפו גם הם לשמחה.

 

  • גולת הכותרת הייתה טיול של כיף בן יומיים באילת. הקהילה התורנית של אילת קיבלה את החיילים בחום יוצא דופן, העמותה שכרה את מתחם הישיבה התיכונית של אילת. יו"ר המועצה הדתית של אילת חיים עמר דאג לחיילים לסוכה במתחם הישיבה ובלילה שלחה הקהילה לא פחות מ 8 ארגזי מאפים ולחמניות טריות. פרט לכך נהנו החיילים מאטרקציות שמציעה עיר התיירות הדרומית. הם עשו 'שנורקלים', יצאו לטיול אתגרי של ג'יפים ויצאו למחרת לשייט בים סוף. את הטיול המפנק סיימנו בסעודה דשנה במסעדת 'אחלה' הכשרה באילת.

לאחר החג חזרו חיילנו האהובים כשהם מאושרים ומלאי כוחות לעשייתם הברוכה בצבא.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן